3 Ekim 2017

Zlatan–36


"Bir müddət öncə tanımadığım biri mənə Annelund körpüsünün şəklini göndərmişdi. Rusenqordun kənarında yerləşən körpünün üzərində yazılmışdı: "Bəlkə də nə vaxtsa Rusenqorddan uzaqlaşa bilərsən, ancaq Rusenqordu heç vaxt ürəyindən çıxarda bilməzsən". Sonda isə sitatın müəllifinin adı qeyd edilmişdi, yəni mənim - Zlatan.

Bu barədə heç nə bilmirdim. Onda zədəliydim; ayağım burxulmuşdu. Fizioterapiya üçün bir neçə günlük Malmödəydim. Milandan olan fizioterapevtim də mənimlə birlikdəydi. Bir gün günorta onunla həmin körpünün altına getdik. Qəribə hisslər idi. Yay, hava isti, avtomobilimdən düşdüm, yazıya baxdım və özümü qəribə hiss elədim. O yer mənim üçün çox xüsusi idi.

Məhz o körpünün altında atam yağmalanmış, nəticədə ağciyərindən yara almışdı. Gecələr anamın yanına - Kronmansa gedərkən təlaş içində, əlimdə lampa qaranlıqda qaçdığım tunel də uzaqlıqda deyildi. Bura mənim uşaqlığımın keçdiyi yerlər idi. Hər şey buradan başlamışdı.

Artıq futbol ulduzu idim; qəhrəman olaraq geri dönmüşdüm. Ancaq həm də yenidən sürətlə qaçacağı təqdirdə tuneldəki qaranlıqdan yaxa qurtaracağını düşünən uşaq idim. Bir anda bütün xatirələr gözümün önündə canlanmışdı.

Atamı yadıma saldım - qulaqlıqda, iş paltarında. Bir anlıq boş soyuducu və pivə butulkaları gözümün önünə gəldi. Eyni zamanda atamın yatağımı daşımağını, xəstəxanada necə qayğıma qaldığını xatırladım. Sonra anamın siması yadıma gəldi - təmizlik işindən qayıdarkən üzünün aldığı forma... Yaponiyaya - Dünya çempionatınına yollananda məni qucaqlamağı... Endirimlə 59,90 krona aldığım ilk futbol ayaqqabılarımı xatırladım. Dünyanın ən universal futbolçularından biri olacağıma dair xəyallar qurardım. O an anladım ki, artıq xəyallarım reallaşıb. Düzü, bütün bunları, birlikdə çalışdığım böyük oyunçular və məşqçilər olmadan bacara bilməzdim.

Rusenqord, həmin tunel... Birdən qatar səsi eşitdim. Mənə yaxınlaşan başörtülü bir qadın şəkil çəkdirmək istədi, gülümsədim və razılaşdım. İnsanlar ətrafıma toplaşdılar. Nağıla bənzəyirdi və mən Zlatan İbrahimoviç idim..."

Zlatan İbrahimoviçin bioqrafiyasından götürülmüşdür.

Tərcümə: Rüfət Məcid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder